Älskade lov!

Har varit lite dålig med bloggandet men en ursäkt har jag: Jag har lov och njuter när jag kan :) Tur att Amanda finns i alla fall!

Kanske ska sätta mig och berätta lite om gårdagen. Skrev ju att jag skulle skicka till Amanda och sola. Vilket jag också gjorde. Runt tolv åkte jag och mötte upp Denise och vi traskade vidare mot Amanda. Spenaderade mins två timmar ute i sola men Denise cocos ojla, allt för att bli brun! Haha! Åkte hem en sväg vid tre tiden och ducha, hann som ni kanske märkte inte blogga då eftersom vi skulle emd en speciel buss mot heron. På Heron gick vi på bio. "Water for elephant" hette filmen vi såg. Ni vet den där med Robert pattinson. Tyckte den faktiskt var riktigt bra, rekommenderas allså från mig! Efter bio begav vi oss hem till mig och sov här (det var då amanda bloggade).
Imorse åkte vi in till stan för att kolla lite i affärer och ha det skönt. Fick med mig en jumpsuit (om det nu heter så) och ett torr shampo. Visar senare! Puss

Juste, bilder har tagits. Dock mest med Amandas kamera. Hoppas jag kan lägga upp dom snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0