April, April!

Inte är vi i london inte! (vet i alla fall på som gick på det!)

Godmorgon! Lördag idag och jag vaknade upp och hade drömt världens bästa dröm verkligen! Och gissa om jag blev på dåligt humör när jag sen insåg att det inte var verklighet!! FYYYYYYYYYYYYYYY! Så då var morgonen förstörd, haha!
Igår var jag i skolan som vanligt, kom hem och gjorde inget. Klockan 19.45 bänckade jag mig framför svtB (barnkanalen) för att se Ulrik, HAHA! När det var slut åkte jag till Amanda och träffade upp andra Amanda. Vi satt och pratade, åt popcorn och hade det kuligt!
Ikväll ska jag på Ninnies fest, skit kul! Innan dess måste jag åka iväg och handla en sväng. Nu tänkte jag gå upp ur sängen och ta mig något att äta. Puss

Min man!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Nu känner jag mig lättlurad -.- haha ;)

2011-04-02 @ 13:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0