Hiss och diss, på samma gång!

På lovet köpte jag ett torr shampo (den som är på bilden). Det är allså så att man sprejar den i håret om man inte har helt tvättar hår och det är då som ett shampo fast utan att man behöver skölja ut det. I alla fall tycker jag att detta är en sjukt bra uppfinning, haha! Men om man t.ex har glömt att tvätta håret (eller om man får fettigt får fort) bara spreja och det blir bra. Dissen med denna sprej tycker jag är att det står att det ska hålla sig en hel dag, men icke på mitt hår. Efter ett tag blir det precis som det var innan. Men en HissDiss till detta torrshampo.
Den på bilden köpte jag för övrigt på Kicks för runt 60 :-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0