Livet leker, haha!

Grym dag med mina älskligar Amanda och Denise. Slutade klockan ett då vi stack hem till Amanda och dansade och hade vatten i munnen utan att skratta, samtidigt som vi satte på oss fula mössor. Onormala? Jaaahhoo!
Kom hem vid typ fem tror jag. Efter ett tag kom Denise och Amanda dit och jag åt lite och sen gick vi ut och köpte någon goda grejser på pressbyrån. Som sagt, jag är en stolt tjokis!
JUSTE, vet ni!? Vi  chattade med VIKTOR FRISKT (snyggingen själv!). Eller allså vi skrev en sak och han svarade, happy face1 Jag känner mig just nu fett cool, han skrev att jag skulle sprida vidare hans blogg till mina vänner, så! http://werun.nyheter24.se/viktorfrisk/ <-- here you have!
Nu sitter jag och drogar Veronica Maggios skiva, kärlek. Livet leker som ni kanske märker. Samtidigt som bloggen lider :o Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0