Sjuk


Ursäkta för uppdateringen idag.
Har inte orkat, är sämre idag och ligger mest i sängen och slappar. Orkar tyvärr inte ligga ute i solen. Har ju inte visat upp den korta byxdressen jag köpte här om dagen. Orkar inte ställa mig och ta kort men ska kolla om den finns på hemsidan. Anars lägger jag ut den lite senare.
Hat tänkt på en annan sak.. Jag tycker min blogg har blivit mycket tråkigare på senaste tiden. Nästan bara inlägg om vad jag gör på dagarna, vilken är ganska oitressant. Ska försöka tänkta på att ta mer outfit's bilder och så. Men ni får ha lite tålamot fram tills jag är frisk. Ni är bäst, puss!

Kommentarer
Postat av: josefineeanerland'

Snygg du är!

Mår du bra :)?

2011-04-21 @ 20:48:31
URL: http://josefineah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0