livet rullar (nr.1...)


Haha, söta Amanda (fina kvinnan på bilden). Vi sa ju att du skulle kolla om ditt fina inlägg fanns i utkastet! (hittade allså inlägget som amanda hade skrivit, detta är skrivet i går kväll runt två på natten.)

Hej alla Fannys bloggläsare. Just nu är det hennes häftiga vän Amanda som sitter bakom skärmen och skriver eftersom att Fanny ligger och latar sig i sängen..
Nu ska jag berätta om vad vi har gjort  idag! Jo vi har varit ute i SOLEN! Och så har vi kollat på bio.
Är det inte underbart att det är 20 grader + i april?! Det tycker  vi iallafall.
Nu till nästa sak, nämligen bion. Vi kollade på Water for Elephants. Fanny tycker att filmen var bra och rekommenderar den starkt! Den var väldigt lång, typ 2 timmar men jävlar vad bra den var! Så gå och se den!!
När vi skulle gå till parkeringen där Fannys mamma väntade, gick vi förbi en snubbe som sålde heliumballonger och då kom vi på en rolig idé. Med en DragonBall ballong i handen satte vi oss i bilen när vi upptäckte att luften började gå ur. Så vi bestämde oss för att gå upp och fråga efter en ny ballong och då när vi ska gå in i hissen har ballongen helt plötsligt "pumpats" upp på luft igen. Haha det var lite småtokigt. :)
Lite update då: Fanny och Denise har nu hunnit göra en koja utav Fannys säng. Själv ska jag sova på golvet (diss!!!!) Men nu tror jag att vi ska titta på BigBrother och snacka! Imorgon bär det av till Stan men jag lovar er att Fanny bloggar imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0