London next!!

Det är så här att jag har en liten överraskning, haha inte för att ni kommer glädjas av det men ändå. Det är nämligen så här att idag åker jag och och mina kära vänner Denise, Amanda, Sandra, Amada och Alexandra till London!! Detta bokades i Tisdags och sen dess har vi haft det som vår lilla hemlighet, taha! Woho, grymt taggad! Det blir shopping och vi kommer ha almänt skit kul! Kommer hem på tisdag igen. Tills dess blir det väldigt dåligt med uppdatering, kanske ha tillgång till att blogga någon gång där men det får vi se! Hopppas ni har det bäst, bäst, bäst här hemma för det kommer vi ha! Puuusssss

Hela gänget: Jag, Denise, Sandra, Amanda, Alexandra och Amanda!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Gud vad kul!! :) Ska ni åka helt själva? <3

2011-04-01 @ 14:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0