hej jag heter sara!

hej!
JAG äger på att blogga!
yyeeeyy.. vet inte vad jag ska skriva, hmmm...
jag heter sara och är typ en gästbloggare här.. jag är fannys ultramega kompis... fråga mig inte varför fanny gav ut sitt facebook lösenord oxå..
heheh nej jag ska inte facerapea henne (a) hehe nej men jag är snäll, eller? hmm, så nu kan jag hennes lösenord till både hennes blogg och facebook :D heh inte för att jag kommer ha användning för dom, eller jo när jag vill titta på snygga killar som fanny är vän med på facebook och inte jag.. nej skoja, jag gillar inte snygga killar.. aja jätteroligt inlägg verkligen!
förlåt fanny men jag tror att alla dina läsare kommer sluta läsa din blogg pga av mig! FÖrlÅT! aja hejdå! PUUUUUUSS peaceout!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0