Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig

  • Jag är född den 9 Augusti 1997 (intressant, jo jag vet!)
  • Min musik är alltid på i mitt rum när jag är hemma
  • Jag nyss har slutat på basket, som jag tidigare tränade 4 dagar i veckan.. Tyckte det blev för stressigt.
  • Utan mina vänner hade jag döött! Dom är allt!
  • Jag har skilda föreldrar sen jag var sju år, flyttar fram och tillbacka mellan mamma och pappa på måndagar.
  • Jag är längst i världen, tror jag..? Dock känner jag mig lika kort som alla andra.
  • Jag älskar att äta, det är mycket gott!
  • Jag har läst alla thwiligt bökerna utom fyran, tycker dom är jätte bra med fyran är så grymt tjock.. jobbigt!
  • Jag hatar att packa.
  • Jag är väldigt lat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0