Musikvidior med butskad - (y)

Jo, jag har tänkt på en sak som jag tänkte dela med mig om!
Sitter just nu och tittar på olika musikvidior på youtube som jag gör ibland. På många är det en artiskt som sjunger och då t.ex står och dansar och sjunger bara igenom hela musikvidion men jag vill vekligen hissa musikvidior med budsak. Det är ju faktiskt ett skit bra tillfälle när man gör en musikvidio att visa något som t.ex är fel eller något man vill att folk ska ta åt sig och förstå.
Vi tar t.ex Avril Lavinge, på inprensip alla hennes musikvidior har hon ett budska. Jag blir så jävla glad, haha! Det är ett perfekt sett att få folk att förså något, skit bra!
Kolla på den här, jag får alltid en sån väldig Kick, haha!
Eller den här med Justin Bieber! Såg vidion för första gången idag och det första jag ville göta var ett skänka pengar, då har man väl ändå lyckats?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0