hmm, varför inte..?

FEM FRÅGOR OM DINA VÄNNER

Vem vet allt om dig? -
Denise får det nog bli!
Vem är den roligaste av dina vänner? - Flleeraa, vår humor knäcker!
Vem är snyggast av dina vänner? - Alla är snyggast!
Vem är mest partyprisse? - hmm
Vem är den du helst har filmkväll med? - Alla!

TIO FRÅGOR OM DIN FAMILJ

Vem står dig närmast? - Tror mamma
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Ohyes
Vem är farligast i din familj? - jadu, pappa är stark.. ;)
Vem ser roligast ut i din familj? - Jaaag såklart
Vem är coolast? - Jag igeen!
Har ni något husdjur? - Mamma har fiskar
Mest gemensamt med? Anttagligen min bror
Underhållningen? - Hmm
Sover du oftast med? Mig själv :)
Roligaste dagen med familjen? - Nån dag utomlands

NIO FRÅGOR OM IDAG:

Vad har du gjort?
Shopppat!
Vad ska du göra nu? Komma på något att göra :o
Har du gjort något dåligt idag? - Naeeej
Vad har du ätit idag? mat :D
Har du duschat idag? nepp
Är du trött nu? - Pigg som en mört, eller vad man säger?
Vad händer i morgon? - Får väl se, hoppas på ett träffa några saknade vänner!
Går du i skolan? Sommarlloooov
Har du varit i skolan idag? Sommmarllooov
ANNAT:

Hur mår du just nu? - Toppen!
Vad är klockan just nu? - 20.35
Vilka sidor är du inne på just nu? - blogg.se och facebook

TELEFON/MOBIL:

Vem ringde dig senast? - Julia tror jag
Vem ringde du senast? - samma tror jag
Vem sms:a till dig senast? - Therese
Vem sms:a du till senast? - Therese

FAMILJ

Hur länge sen var det du träffa din morsa? - Två dagar sen
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - typ en halvtimma sen

ÖVRIGT:

Gillar du punk? - ne
Har du sminkat dig idag? jooo

MUSIK:

Lyssnar du på musik just nu?
Ohja!
Vilket/Villka är ditt favoritband/artist? Ulrik Munther, Jedward och sen en massa annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0