Jaa, imorgon drar jag I G E N !


Behöver väl inte säga så mycket om lotta på liseberg, eller ulrik, han är ju alltid så grym som man kan vara. Ojoj, ni skulle sett mig, ståend och hoppande framför tv:n så fort Ulrik syndes. Nejdå, jag är ine sjuk, inte alls!
Just nu håller jag på och packar, imorgon drar vi iväg (jag minns inte namnet) till något ställe i Sverige och sen antagligen vidare till småland. Och jag har bestämmt mig för att ta "semester" från bloggen, hahah! Kommer alltså inte vara ett enda inlägg medans jag är borta, kommer hem typ senast söndag tror jag. Ska upp halv sju imorgon så det kanske är bra att jag packar klart nu..
Tills dess får ni ha det bäst och jag älskar er alla! Peace and love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0