Landet idag igen!

Har suttit ute i solen men musik och en tidning i nu en timma. Slutadde med att jag blev så uttråkad att jag började ritar massor massor i tidningen. Yeee. Idag drar jag till landet, dock inte samma som förut. Nu blir det till mormor och morfars landställe. Länge sen jag träffade dom nu. Jag vet inte rikigt hur länge jag stannar, men senast, senast söndag. Mormor och morfar kommer och hämtar mig någon gång i eftermiddag. Juste, jag kommer inte kunna blogga när jag är där tyvärr, kan ju inte blogga med min bajs mobil heller.. Jag har fixat två små inlägg som kommer komma upp, får se om jag hinner fixa några till. Oj, långt inlägg. Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0