I'm home!

Ful bild från i sommras.
Blev att jag stannad en natt til hos farmor och farfar. Jag och farfar förenade vårat samma intresse med fotografering, han är faktiskt gammal fotograf, känn på det ;) Nej, men vi höll iaf på att fota och sådär. Imorse mötte jag upp mamma i stan. Åt och tittade runt i affärer. Köpte den där jeans - shortan som jag visade igår i collaget. Sen tittade jag även runt på vår jackor, har nu spanat in en från bikbok, får se om jag köper den..
Sen åkte mamma och jag iväg och tränade och kom nyss hem.

Kommentarer
Postat av: Evelina

neeeeeeej, men den skulle ju jag köpa :((((((((((((((((((((((((((((((

2011-03-03 @ 20:23:14
URL: http://photobyevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0