Jag ser det snöar, jag ser det snöar..!

Goddagens! Har precis kommit hem från skolan. Som ni kanske märkte blev det inget inlägg på dagen. Förklaringen till detta är att internet inte fungerade när jag kom hem ill mamma igår kväll. Sitter just nu här och äter mackor och oboy. Ingen barnmat här inte! Dagen har varit ganska bra. Har ju min älskade syslöd på fredagar. Håller just nu på med en magtröja, visar när den är klar. Sen har vi haft projekt då vi började filma in lite till filmen vi ska göra. Sen hade vi idrott också - Flaggleken. (om den heter det..) Det är iaf väldigt kul, så nu vet ni. Det snöar nu.. så nu ska jag ut och leka i snön.. ? -.- Peace!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack de samma!:)

Allt bra med dig?

2011-03-18 @ 14:30:12
URL: http://toosweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0