Justin Bieber

Nu är det dax för mig att hissa, och det är ingen mindre (mindre haha) än Justin Bieber..
..Låt mig förklara: Killen är 17 år, 17 år! En liten pöjk, en modig liten pöjk! Han har en egen film! Gach, respekt! En egen skiva , typ tusen-miljareder-driljarder med fans och typ sammarbetar med Usher.
Tänk, han har liksom månda år kvar att bli ännu grymmare på. Hans låtar är faktiskt fina och många är också väldigt grymma! Älskar never say never! och skit grymma texter också! Love it! Tummen upp för unga (låter som värsta farmor jag vet) som lyckas tidigt! Det är så det ska va. Ulrik Munther, vem gillar inte denna gosse som det också kommer gå skit bra för. Go boys (and girls!)!
Tyst med det där med att man ska vänta tills man blir äldre och har gått ut skolan och skit! Bara att köra när man är ung, fresch och grym! Gooooo!
Någon som vill se filmen med mig? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0