Löördag


Hello! Är skit seg och sitter och tittar på tv. Kvällen igår spenderader med min kära data, min kära tv och min kära läsk. Tjokis.. But i like it! Idag är det lördag (om någon har missat det?) Ikväll ska jag med familjen till kunsinerna och äta middaag. Innan dess har jag inga planer, måste ducha och så. Lyckades somna med smink igår. JAG HATAR att vakna upp och känna sig skit äcklig i hela ansiktet och helt svart runt ögonen, Uschochfy! Men jag var grymt trött. Kanske ska gå ut om en sväng, skit fint väder!! Hoppas ni får en toppen Lördag!

Kommentarer
Postat av: ttrollis '

det är earth hour ikväll, ska du vara med och delta? :)

2011-03-26 @ 12:53:50
URL: http://ttrollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0