Tidsfördriv är alltid roligt?

UTSEENDE:
Vilken ögonfärg har du?: Blå
Hur lång är du?: 181 cm
Vilken hårfärg har du?: typ mörk blond
Långt eller kort hår?: Ganska långt
Piercingar?: Ingen. Dock har jag hål i öronen.. :p
Vilken ögonfärg skulle du vilja ha?: Bruna!
Hur lång skulle du vilja vara?: 170 - 175 cm
Vilken hårfärg skulle du vilja ha?: Blont/brunt
Vill du ha kort eller långt hår: Långt
Skulle du vilja ha percing?: Nope
Har du lätt för att bli brun?: Ja, ganska!

SENASTE DU:
Åt?: Rostad macka
Drack?: Oboy
Fick sms av?: Therese
Kramade?: Sara
Spydde?: Minns inte!!
Skrattade riktigt mycket?: Vet inte.. Tror det var i förrigår.. Eller skrattade jag mycket idag?

VÄNSKAP:
Den som vet mest om dig?: Denise
Den vän som du har känt längst?: Therese tror jag.
Flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän?: Några riktigt bra vänner om man får välja det?
Någon du saknar att umgås med?: Vet inte.
Tappat kontaken med någon du saknar?: Ja..
Någon kompis som bor långt ifrån dig?: Hm, räknas långt med södertälje? Annars vet jag inte.
Den du har mest minnen med?: Tror Denise eftersom att det är hon jag känt typ längst :)

ÖVRIGT:
Sport?: Går inte på någon men basket och handboll är typ dom bästa engligt mig :D
Galen eller lugn?: Olika
Har du någon gång hört att du sjunger bra?: Vet ej, kanske när jag var yngre..
Något speciellt du alltid har på dig varje dag?: Nej, eller har på mig en ring som jag fått av mamma nästan varje dag.
Vad tänker du på just nu? Vad jag tänker på.. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0