Idol !

Kvällen igår var grym! Dock inte så bra start eftersom att vi lyckades komma på i stuvsta att vi glömt biljetterna och sen när vi äntligen satt på tunnelbanan så var det växelfel, tillslut kom vi till området där det skulle ligga, men tror ni vi hittade stället? icke.. vi sprang runt typ överallt tills vi hittade ett par som visst också skulle dit, haha! Mamma och jag är angligen släkt, lika klumpiga båda två. Alla var i alla fall rikigt grymma och jaaa, som sagt - jag älskar idol nått enormt, haha!
.
Idag har jag suttit och tittat på reprisen av porgammet och ska rycka upp mig och göra mig iordning, ska träffa Emma, Evelina och Vendela i centrum klockan fem. Käka pizza och köpa godis och sen hem till Evelina och sova där, gött!
Btw, så fick vi massa läckerol grjejer igår, muuums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0