Bääää

Inte min dag idag.. Började nån gång i morse när väckarklockan ringde, sen har det bara fortsatt. Första lektionen var idrott och vi var tvungna att vara ute i blåsan och regnet sen var det bajs träslöjd. Eftermidan bombade mitt huvud mig och jag gick och sov ett tag, upp och lade middag och insåg att jag hade glömt att hämta en sak hemma hos pappa som jag behöver imorgon. Så det var bara att åka dit idag igeeen.. Seegt. Är i alla fall där nu och ska sätta igång och plugga och hoppas att mamma kan komma och hämta mig snart, hon är inte hemma just nu. Hoppas ni förlåter min dåliga uppdatetring, är verkligen inte på humör. Ändring tills imorgon! Ojojoj, långt inlägg utan bild, såå får det bli. Käärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0