gästbloggarn Sara här igen då ;)

hmm, kan väl börja berätta om min dag.. vaknade vid 7 och gick upp, mådde inte alls bra. Hade ont i huvudet och va helt täppt i näsan så ingen skola blev det för mig. Gick och la mig igen och vaknade ungefär vid 12. Jag gick upp och satte på en film. Hur många lingon finns det i skogen fick det bli. Haha den va så söt. Efter det zappade jag igenom alla kanaler men var det nåt bra på tv? nej såklart inte, så det fick bli en till film, fired up blev det. Har sett den typ 100 gånger men den är bra :) Efter det kollade jag på en till film, I am number four som jag sett en gång tidigare, den är väl helt okej iallafall :) efter det kom Mamma och Anna hem så då åt vi. Grillad fläskfilé med potatis blev det, riktigt gott :) Sen så har jag typ inte gjort nåt alls, typ suttit vid datorn kollat runt lite på internet och sånt :) nu är klockan halv åtta och klockan åtta hoppas jag att det är nåt bra på tv, annars får jag väl sätta mig och plugga? om jag orkar haha. Ja, det var väl min dag. Jättekul ;) HADE GÖTT IGELKÖTT som Fanny brukar säga :D

 Jag och Fanny, på fotbollsturneringen i skolan innan skolavslutningen :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0