Så länge jag är mig själv så kan ingen stoppa mig, ingen!

Ni vet kanske känslan när man tycker att det mesta är helt underbart. Just nu är det så för mig, inget känns som något stort problem och hela livet bara livet. Tro mig, jag har inte gråtit på mer en än månad. Minns knapp sista jag grät. Allt är toppen. Tänkter tillbaka på tiden jag var rätt så osäker, viste inte vad jag ville och hade ingen energi. Det är sjukt jobbigt men tro mig, det kommer en tid då allt blir bra, allt blir som man vill. Jag har mina drömmar och jag är helt sjukt taggad på att få göra dom verkliga.
Glöm aldrig gott folk att efter en jobbig tid kommer det bra, ni duger precis som ni är. Love life!
Dom två bilderna längst upp är ett år gamla, den tredje för nån månad sen.
Tusen gånger starkare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0