Torsdagen, Fredagen och lördagen

Tänkte berätta lite om det dagar jag inte har hunnit blogga om, helt sjukt grymma dagar allihopp. Grymt folk och ja, all värdens kärlek till allt och alla dessa dagar!

Torsdag: Först var det ju då skolan. Efter skolan drog jag, Emma, Evelina och Paldin hem till Emma och gjorde pannkakor och gjorde oss redo inför kvällen. Åkte in till stan och mötee upp Vendela och åkte vidare till Grönan för Daniel Adams-Ray's konert. Kom dit vid fyra och tog platser och så gick vi iväg lite i omgångar. Började spöregna när vi satt där och inprinsip allt bliv blött förutom vi som satt intrykta under ett paraply haha. Men väntan var det helt klart värt för klockan åtta kom Daniel. Han var helt oberkrivligt grym och allt var perfekt. Även Veronica Maggio, Petter och Adam Tensta var där och sjöng nån låt var mned Daniel, woohoo. Evelina fick även sig skiva signerad av Daniel, grymt coolt! Kom hem runt tolv och slockna typ på en gång, skit trött.

Fredag: Skola igen såklart, var helt död hela dagen men huvud värk och skit. Men det blev bättre efter skolan då jag, Vendela, Evelina och Emma drog till Kista Centrum på en "Make up träff" på the body shop som Vendela hade en kopong på. Alla blev sminkade, dock hade den ena tjejen som sminkade Evelina och Emma väldigt överdriven sminkstil och sminkade skit mycket, haha. Kul var det i alla fall. Efter det drog vi och åt och sen blev det bio, Jag saknar dig. Galet bra film, rikigt sorlig men helt klart värd att se! Kom hem runt elva, snackade med sara och somnade.





Lördag: Ska fixa ett video inlägg nu som kommer upp lite senare, där berättar jag om lördagen, missa inte det!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Grymma dagar!! :D Kan du mejla mig (alla) bilderna när du har tid? :)

2011-09-18 @ 17:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0