Whaay not?

1. Vem fick dig att skratta idag? Denise och Amanda like always :)
2. Vad gjorde du 8.00 imorse? Var påväg till skolan
3. Hur var vädret idag? sooool!
4. Dagens kläder? chinos, t-shirt och tjoktröja
5. Tror du på kärlek? joo visst!
6. Singel eller förhållande helst? Helt ärligt vet jag inte riktigt
7. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? Sa och sa men messade till Julia
8. Vem sa det till dig? Julia
9. Har du dumpat någon ? mmmh
10. Är du en typiskt svartsjuk person? hmm, njaaa
11. Har du blivit sviken någon gång? jaadåå
12. Tycker du om någon just nu? Tycker om många, men på det sättet - Nepp.
13. Vem hatar du verkligen? Jag älskar allt och alla ;D
14. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? jooooo
15. Har du gråtit idag? nooppppee
16. Är du en glad person? Yes man!
17. Har du roligt nu? njaa, lite lagom haha!
18. Vem var du med sist? Åt mat med brodern, så David.
19. Vad är hela ditt namn? Fanny Maria Malmström
20. Vad borde du göra nu? ehh, byta låt!
21. Vad gör du nu? Men hallåå elleeer, jag svarar på dessa fråågooor
SENASTE
1. Kompisen du träffade: Gick hem med Vendela :))
2. Killen som ringde dig: Pappii
3. Tjejen som ringde dig: Mamma (hej, jag pratar bara med mina föreldrar typ hejdå ;))
3. Tjejen du fick SMS av: Julia
4. Killen du fick SMS av: paappppaaa
4. Tjejen du kramade: Emma
5. Killen du kramade: Pappa igeen
PLANER
1. I helgen ska jag: Hare gött gånger tuusen!
2. Om 1 år är jag: Go'o'gla kexchoklad!
3. Nu ska jag: skaffa mig ett liv :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0