Åhh, förlåt..

Alltså förlåt igen, jag suuger.. Har faktiskt inte haft nån blogglust alls, har funderat på att ta bort bloggen. Men man har ju sina perioder så nu tänker jag försöka igen. Vad jag har gjort i helgen kommer här:
I Fredags var jag som sagt hos Denise med Amanda på kvällen, åt massa gott, tittade på idol och en film och lite så.
I Lördags drog jag och mamma iväg och tränade tidigt, redan vid ett var vi hemma och hade tränat. Gissa om jag var stolt?! Sen bar det av mot stan för käk hos mormor och morfar och sen bio. "en dag" såg vi, faktiskt rätt bra! Kom hem och såg ännu en film, "Allt för min syster". Den där imot var rikigt bra!
Idag drog jag och Denise in till staden vid elva tiden för shopping. Först slussen, sen centralen och sen skärholmen. Haha, full fart! Nu har jag precis kommit hem, visar snart lite shopping. Jag är rikigt nöjd!
Hoppas ni har haft en toppen helg! En vecka kvar till höstlovet btw. WOOHOO!

Bild från nu, mupp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0